Φροντιστήρια Γερμανικών Muller

Νέο Ψυχικό - Νέα Ιωνία

 
  • Greek
  • Deutsch (DE-CH-AT)
  • Εξατομικευμένα μαθήματα, ολιγομελή τμήματα και αγάπη για τα γερμανικά και το μαθητή
  • Εξατομικευμένα μαθήματα, ολιγομελή τμήματα και αγάπη για τα γερμανικά και το μαθητή
 
 

Οι Στόχοι μας

Οι στόχοι του φροντιστηρίου μας είναι οι εξής:

1. Να καταρριφθεί ο μύθος ότι η Γερμανική είναι δύσκολη γλώσσα. Η Γερμανική είναι μια γλώσσα με κανόνες, γεγονός που διευκολύνει τον Έλληνα μαθητή λόγω της ομοιότητας με τα Ελληνικά. Λόγω εύκολης ορθογραφίας εξ άλλου συνιστάται από ειδικούς σε μαθητές με δυσλεξία.

2. Να μεταδώσουμε στους μαθητές ουσιαστική γνώση της Γερμανικής γλώσσας, τόσο κατά την κατανόηση γραπτών κειμένων και προφορικού λόγου όσο και στην ενεργή χρήση της γλώσσας, γραπτά και προφορικά.

3. Να αποκτήσουν οι μαθητές το ανάλογο πτυχίο γλωσσομάθειας από το Goethe-Institut ή Κρατικό Πιστοποιητικό γλωσσομάθειας.

4. Nα ξεπεραστεί ο φόβος κάποιων γονέων, ότι η εκμάθηση μιας δεύτερης ξένης γλώσσας παράλληλα με τα Αγγλικά, θα είναι κουραστική για τα παιδιά τους. Αντιθέτως, είναι πια κοινά αποδεκτό, ότι η γνώση άλλων γλωσσών διευκολύνει στην εκμάθηση μιας νέας, ιδίως αν είναι και συγγενείς γλώσσες. Αυτή η διαπίστωση είναι και σύμφωνη με το νέο κοινό ευρωπαϊκό πλαίσιο γλωσσών, που παροτρύνει για εκμάθηση πολλών ευρωπαϊκών γλωσσών.

5. Να μεταδώσουμε στα παιδιά στοιχεία του γερμανικού πνεύματος, όπως αυτό έχει εκφραστεί π.χ. στις επιστήμες, τη λογοτεχνία και την φιλοσοφία, επηρεασμένο και αυτό με τη σειρά του από τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό. Η Γερμανία αποκαλείται «Η χώρα των ποιητών και διανοουμένων».

6. Να προσεγγίσουμε τα κείμενα των διδακτικών βιβλίων όχι μόνο από γλωσσικής πλευράς, αλλά και από πλευράς περιεχομένου, επειδή η θεματολογία τους αγγίζει πολλά κοινωνικά θέματα γενικού ενδιαφέροντος, όπως π.χ. προβλήματα των αλλοδαπών, των δύο φύλων, χάσμα γενεών, προστασία του περιβάλλοντος. Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται διεύρυνση της καλλιέργειας και της γενικής παιδείας του μαθητή.

7. Να αποτελεί η διδασκαλία των γερμανικών αντίβαρο στο φορτωμένο πρόγραμμα των μαθητών και να μην είναι μια επιπλέον επιβάρυνση για αυτούς. Να νιώθει ο κάθε μαθητής και η κάθε μαθήτρια άνετα και φιλικά στον χώρο μας.

8. Να γίνεται το μάθημα με τέτοια μέθοδο και διδακτική, ώστε να ξεφεύγει από τα στείρα πλαίσια του παραδοσιακού μαθήματος και να το παρακολουθεί ο μαθητής με ενδιαφέρον και κέφι. Σε αυτόν το στόχο συμβάλλουν τα διδακτικά μέσα που έχουμε. Το μάθημά μας διεξάγεται με την σύγχρονη επικοινωνιακή μέθοδο, που ελκύει το ενδιαφέρον των μαθητών. Τα παιδιά θα μπορούν να παίζουν ειδικά εκπαιδευτικά παιχνίδια στον υπολογιστή στα γερμανικά και να λύνουν ειδικά διαμορφωμένες ασκήσεις μέσω των υπολογιστών.

9. Να αγαπήσει ο μαθητής την γλώσσα και γενικότερα το βιβλίο και το διάβασμα.

10. Να οξύνει η διδασκαλία των γερμανικών την κρίση του μαθητή και να τον καθοδηγήσει στο να δουλεύει αυτόνομα, χωρίς κάποια άλλη βοήθεια. Αυτό επιτυγχάνεται με την προετοιμασία που έχει γίνει στην τάξη και με τον τρόπο που ζητούνται να γίνονται οι εργασίες στο σπίτι, όπου δεν επικρατεί η αποστήθιση, αλλά η δημιουργική παραγωγή κειμένου. Θέλουμε τον σκεπτόμενο μαθητή, που αύριο θα γίνει ο κριτικά σκεπτόμενος πολίτης.

 

 
 

Συνεντεύξεις...

  • Ελεύθερος Τύπος
  • Έθνος
  • Deutsche Welle
  • ZDF
  • SpiegelTV
  • Radioeins
  • Tageszeitung

Photo Gallery

Φροντιστήρια Γερμανικών Muller - Photo gallery

Video Gallery

Συλλογή από βίντεο με τις δραστηριότητές μας και τα ολιγομελή τμήματα Γερμανικών των κέντρων ξένων γλωσσών Muller στην Αθήνα